Du är det finaste jag vet <3

Jag blir så lycklig när pållen kommer spatserandes i hagen när man ropar, att han "hotar" bort de andra hästarna som är ivägen för att komma fram till SIN matte!. Älskade häst <3 ord kan inte beskriva vad du betyder för mig!

Blev en skritt-tur på vägen i mörkret tillsammans med Annica och Múska. Sen drillade jag dessa 2 på ridbanan en stund ;) Bingó var ganska nöjd med att bara behöva skritta idag, fast de kryper lite i kroppen på honom. Trooor jag ska longera imorgon och sen får han vila på fredag! Tycker det låter som en bra plan! :)

Orkar snart inte vänta längre på svaret från komvux. Sista ansökningsdagen är den 5:e, dvs på fredag. Sen tar de antagligen någon vecka innan man får veta om man kom in eller inte :(
ack denna väntan!



Det finns ju en anledning till att du blev placerad där,
på handleden, synlig varje dag <3
Du ska bara veta, älskade älskade häst.
Vad du betyder för mig, och hur mycket du hjälpt mig!
Utan dig, min älskade vän!, hade jag bara varit ett tomt skal!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: