Får man ens göra så?

Jag känner mig helt "alltså, får man verkligen göra SÅ" (med uppgiven blick)..
Seriöst? om jag som kund lämnar in en vara för försäljning hos ett välkänt företag (jag får pengarna när varan är såld, företaget tar en viss procent för att övh sälja varan, inget konstigt med det, jag fick inlämningskvitton osv också, så jag är "skyddad", de säger t.o.m till mig att DE HÖR AV SIG när varan är såld).
Men nu igårkväll var jag inne på företagets hemsida och såg att min produkt var bortagen från sidan.. Skickar ett mejl och frågar varför produkten är bortagen från sidan och om den t.o.m är såld. Får tillbaka ett mejl, "jajamensan den är såld, kan vi få ditt kontonr så vi kan sätta in pengarna"
Alltså? hur länge har min vara varit såld då kan man undra? HUR länge hade dom tänkt vänta innan dom hör av sig till mig för att berätta den goda nyheten?. Eller, skulle dom helt enkelt skita i det?.

MAN GÖR INTE SÅ, mot sina kunder, jag har handlat mycket saker från det företaget, jag är "känd" i det företaget pga olika orsaker. De vet mycket väl vem jag är! HUR kan man behandla en kund så?. Sen visst, produkten kanske såldes igår (men då var dom jävlarimig snabba med att ta bort den från hemsidan!!). Men ringer man inte kund direkt? De är ju ändå MIN vara fram tills dess att nya kunden betalat för den.. Sen är den ju inte min längre!

Jag har en produkt till hos de företaget, ska fanimig gå in på deras hemsida DAGLIGEN för att kolla om den är bortagen (och tas den bort, ska jag vänta i 2dagar innan jag skickar ett mejl frågandes samma fråga som tidigare, bara för att se om de faktiskt var så att de precis sålt produkten som igår, eller helt enkelt skiter i det och förväntar sig att kunden ska höra av sig!)

Nej, jag känner mig väldigt besviken, dock skulle jag aldrig skriva ut företagets namn här, men om någon frågar så har jag inga problem med att berätta. Absolut inte.. Kommer aldrig eller rekomendera detta företag till någon. Inte ens min värsta ovänn!

Nej, det känns som att man blir trampad på som kund i detta företag.. Som om man i slutändan inte egentligen är värd ett skit i deras ögon.. Dålig stil, mycket dålig stil!

Word travels fast! Just so you know


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

Gud va dåligt! vilket företag är det?

2010-11-26 @ 22:07:56
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: elli

jag vet vilka du menar och känner ägaren ganska väl och jag tycker alltid att dom varit jätte sjysta, tror faktiskt inte att de skulle struntat i att höra av sig och någon dag hit eller dit är väl inte hela världen kan jag tycka.



Däremot skulle jag aldrig lämna någon sadel på försäljning i en butik för man tjänar så mycket mer på att sälja den själv eftersom butiken ska ha provision.

2010-11-28 @ 13:46:27
URL: http://engelstoft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: