Härliga underbara

Idag fick Bingó röra lite på sig, longerade en liten sväng på ridbanan, lekte loss lite och hästen bjöd på lite bock (han är en sådan "allvarlig" häst att han inte bjuder på bockningar bara sådär). Galopperade GALET bra idag i BÅDA varven. Åh min fina hästpojke <3 det bara lös om honom, han är så fin, så fin <3<3

gjorde misstaget idag och såg paranormal activity, gör inte det >.< och jag ska ju se 2:a snart (den går på bio typ nu? jag ska se den hemma, med tända lampor och lågt ljud, SÅDESÅ). Jag har sådan jävla tur att jag har kissemissen med mig hela tiden, han lämnar mig ju verkligen inte ensam längre stunder, vilket är helt underbart! Ehm, men lampan är nog tänd inatt skulle jag tro *vissel*

Imorgon ska det ridas en sväng på Bingó, sen är det barnkalas då brorsans son fyller 1 . Sen blir det spelkväll :)
söndagen är nog lugn, och antagligen ska det snickras KLART på friggeboden! :)

nu, mot sängen (med katten och tv:n och lampan!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: