Huuungrig och tjurig

Var ut till Bingó tidigt imorse, frostigt och kallt var det. Mysigt dock att rida barbacka med skritt-täcke på runt benen! Det var varmt och skönt :D Bingó kan det där med skrittövningar nu och böjer sig så fint så fint! Kunde efter ett tag trava lite längsmed ena långsidan som blivit mjuk av all skritt. Trava bra och i form! duktiga pojken
<3

Blir så lycklig när jag är i stallet, mitt hem, mitt liv, mitt hål i vardagen <3 Så underbart! Och att få dela den med Bingó, är obetalbart! Underbara hästpojke <3

For sen hem och vidare till bror m. familj för att fira att deras son fyller 1år. Lite kalas, med tårta och presenter!

Sen hem och vänta in gäster, ikväll blir det spelkväll. och jag känner mig jättekinkig och är hungrig som ett as.. Va kul de känns >.< får man lägga sig i sängen och gråta lite? (hejj å hå, början på lingonveckan.. TJIHOOO)

Ne, nu ska jag fortsätta tjura lite, snart är iaf maten klar.. Hoppas den piggar upp mig lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: