Julmarknad

Lång dag idag, var först ut en sväng imorse och fixade till pållehästen! Hälsade i hagen, hann inte med någon promenad idag eller.. Hmm, ledigt i 3dagar nu haha, men de kan nog vara skönt det också :)

Åkte hem, böt bil och åkte vidare mot huddinge för att möta upp lite folk och sen vidare mot Taxing Slott (aka Kakslottet). Köpte galet goda korvar, jersey-ko ost (OMG VA GOTT!!) samt en jävla massa godis! tjohoo.
Jag älskar julmarknader ^^.

Blev en sväng förbi "Röda Kafét" i södertälje på vägen hem då kön in till självaste kafet var milslång ute på Taxinge!.

Så, nu sitter jag här, mör om fötterna efter några timmar i högklackat, och alltförmånga timmar vaken!


Imorgon stallet halv 9 (tidigt igen!) sen övningsköra med bilskolelärare kl 12. (IIIHHH nervös!!!)
Läskigt som fan att ha någon som verkligen kan det där med körning som ska kritisera mig. (även om mamma kan en del så säger hon inte så mycket där bredvid, samt vet inte så mycket ändå. Även hon gör ju fel liksom..)
Spännande men galet läskigt! (fan värre än att rida lektion för någon ny tränare!!)

Tjing mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: