Kiropraktor besök

Ja, idag vart det äntligen dags, känns som om jag väntat i VECKOR på att kära kiropraktorn ska komma. Men är man duktig och väl uppbokad så är man!
Iaf, Bingó hade, som jag trodde. Problem med SI-leden på båda sidor. Inte så konstigt iom hur det gick till för oss i skogen där vi båda "skadade oss" (lindrigt iaf). Så nu blir det promenader i 2dagar och lätt ridning 1dag, sen är det bara att "köra igång" som vanligt!. Känns så skönt att ha det där uppkollat. Iom att jag också känt hur han tappat rumpan osv pga låsningen.
Hade en liten låsning i vänster knä och karled (typ). Men annars fin. Får alltid så fint beröm över hur välmusklad Bingó är osv. :) alltid lika kul! Min guldpojke <3

Bingó bjöd på den obligatoriska hagerullningen och en fin porträttbild, som ni får se här nere!

Har faktiskt handlat årets första julklappar. 2down, sooo many more to go >.<

Bilderna får ni i nästa blogginlägg.
Får jag RÅDAMPAR just nu på blogg.se's "skrivteknik" (Carro sitter och säger lite fula ord)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: