Monday monday

Fy fan vilken jävla TRÅKMÅNDAG de är idag då >.< regn, regn, lite blåst och så lite mer regn på det!
Har stalltjänst ikväll också, har typ noll lust att åka ut till stallet övh! Vill INTE lämna mitt varma torra hus!
Ridas ska de göras också. Men bara lillabruna! Bingó ska få vila från ridning idag.

Pratade med veterinär också om ev. smärtstillande kur medans jag sätter igång med sadelträning, men han tyckte väl att jag skulle longera mer med sadeln på och få honom att acceptera den där. Sen rida i den efter att han longerats med sadeln några gånger.. Suck >.< JAG VET att han accepterar sadeln vid longering, han slappnar av osv osv. Iom att de bara är något som ligger där. Blir ju inget tryck iom att ingen sitter i sadeln.. Men men, får väl göra som vet sa, sen vet jag att de blir att ringa tillbaka för att få smärtstillande.. Att han ska vara så jobbig ibland :(

Funderar på att vara med på Fors Gårds Luciatävling som är den 12/12 (om jag inte minns helt fel). Men får se, jag kanske jobbar den helgen för det första, sen kanske det inte löser sig med sadeln eller! Only time can tell.

Blir snart att åka till stallet, bara vänta in Annica först! Sen blir det tjohoo roligt i stallet (typ)

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: