Sovit fööör länge

Nog för att det var skönt som fan att sova ut imorse (riktigt riktigt länge också), men chansen är stor att man vaknar upp med huvudvärk.. Vilket inte är lika skönt!
Men man får ta det goda med det onda ibland!

Känner mig helt oinspirerad vad gällande stall idag.. Kanske att jag orkar mig på att tömköra idag? eller en liten sväng ridning idag igen.. Ehm, de känns som att de beror helt på hur jag känner mig när jag kommer dit.. För i vilket fall kommer de blir lite "bråk" från rygg eller "bråk" från mark.. Min häst vill för mycket framåt ibland ;D
Men nu ska jag nog upp och käka frukost faktisk *vissel* FAAAST mot mitt försvar, jag gick upp för över 1,5 timme sen.. Frukostmagen kurrar inte direkt när jag vaknat!


Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: