Tiden går alldeles för fort!

Gosh, jag tycker tiden går FÖR FORT just nu..
De är redan torsdag (och snart fredag och helg!) helt "fullbokad" är jag i helgen också, med start from imorgon!
Sen startar min sista vecka av ledighet på jag vet inte HUR LÄNGE?!? Omg, alltså. shit!! :o
när kommer jag få typ en ledig vecka sen? Känns verkligen superläskigt att inte veta sånt. Jag vet, livet går ut på att jobba osv, men jag kommer ju inte vara ledig över varken jul eller nyår (skulle jag tro, sist in liksom, precis börjat jobba så det är bara att jobba på och tacka ja till det som erbjuds). Antar att de blir detsamma sen över resten av alla helger som kommer. Gaah :o fast jag vet ju inte hur mycket jag kommer jobba ändå, skriven på 50% och ja.. de blir väl som det blir! Kommer ju jobba extra osv, som sagt. Bara att tacka å ta emot allt de erbjuder!

Men det känns läskigt att bli vuxen på det viset! Men ack så jävla kul! :D

ne nu ska jag sluta svamla här och ist gå och lägga mig i min underbara säng!

Tjing!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: