and so it goes!

Bingó är numera friskförklarad av mig ;D haha ne men de måste bara ha varit en jättesträckning/muskelspänning. Trava som en GUD idag på lina.. Det här skulle herr Veterinär ha sett! :D haha tror aldrig han har travat så bra? woow :'D
Sen kom stallkamrat ut och fick hjälpa mig med att motivera min pålle till att galoppera (jag kan liksom inte småskutta bredvid än, min vad dödar mig om jag gör annat än går). WROOOOM sa Bingó och tyckte det var SKITKUL med någon som "jagade" honom xD galet snygg galopp också :D verkligen rund och fin :D

Så imorgon ska jag ta mig en liten skrittur på honom längst vägen :) sen är de nog bara att rulla igång igen. Lite lugnt första dagarna bara!

Nu ska jag upp å käka middag, sen blir det övningskörning. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: