Bildbevis :D

Idag for Agnes med ut till Bingó.
Alltid lika trevligt och jag kommer sakna fröken när hon nu ska åka bort LÄNGE! Först på semester, sen för att jobba i England!! Vem gör något sånt mot mig ;D haha nejdå. HA SÅ JÄVLA KUL AGNES :D VI kommer att sakna dig ^^.

Iaf, red en sväng på ridbanan. Har inte ridit där på någon vecka nu. Mest ridit rakt fram på vägen i trav för att bygga upp takten igen. Som har blivit mycket bättre absolut, men fortfarande en bit kvar!
Iaf, formen orkade jag inte pyssla med idag. Jag vet förlåt :P Bilderna blir kanske intelika roliga men Bingó är fin ändå!
Tölten däremot har han utvecklat enormt. Steget är ett faktum numera, vilket är så skojj :D takten sitter också sålänge jag inte "åker häst" (för då blir det travtakt).

Red en sväng på ovalbanan där jag galoppade :D och Agnes fotade! Kul att ha de på bild :P alltså att jag galoppar barbacka ;D
Sen red lektanten Agnes på ovalen och bara galoppade varv på varv. haha sötnosar :D

Böt bort eksemtäcket idag och la på regntäcke med hals ist. Hoppas Bingó klarar av det. Men de tror ja :)
Bilden när jag galoppar kommer sen, när Agnes har redigerat den. Så haha på rubriken ;D ni blev lurade *vissel*

Men bilder finns att se på bdb (och snart på fb!).

Återkommer med en galoppbild här senare!

Tjing :D


Kommentarer
Postat av: Agnes

Aaaawwww Carro! Jag får komma hem och hälsa pååå!

2010-10-15 @ 04:11:28
URL: http://mojsengojs.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: