Bruuuuuumm, bruuuumm

Alltså jag fattar inte, jag är STÄNDIGT trött numera >.< ååhh vår och sommar? vill ni inte komma tillbaka redan nu? aja, jag får väl överleva den här vintern också, även om det känns motigt och trööökigt!

Övningskörde till Hornbach idag (som ligger i södertälje ^^) dvs lååång resa :D massa kul! Fan jag älskar att köra bil, det är sooo much fun :D Mamma köpte äntligen nya fiskar till sitt akvarium :P (och jag skulle behöva göra rent mitt akvarium påtal om ingenting *vissel*)
Sen åkte jag ut till stallet för att rida en sväng och pållehästen var SÅÅ duktig idag :D
slappna av direkt, arbeta trevligt i lång och låg form, så idag fick han belöning! Vi gick ner på ovalbanan och travade och galoppade ^^. Kuuul sa hästet och ville springa MERA! skritta sen av på vägen tillsammans med stallkamrat och Bingó tyckte det var sååå tråkigt (tills vi träffa på älgko med kalv, så vart pållarna rädda :P)
Svettig blev han också, Bingóboj..Riktigt svettig :P vadå att han TAR I, i galoppen?

Imorgon blir det iaf hovis på morgonen, och klippning efteråt :) dvs långdag i stallet! Men det blir najsigt :)

nu ska jag faktiskt strax krypa ner i sängen med kissekatten. För jag är som skrivet sååå trött! :o

Tjing på er mina vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: