Carro som spindelkvinnan?

haha, eller inte..! Men nu är iaf friggeboden grundmålad.. Gråååå blir den :) blir nog bra det där!
Har ont i benen efter all jävla klättring på stegen! ajaj!! :( hängde lite i stakstolarna för att slippa gå ner och flytta stegen i onödan :P haha var lite livsfarligt vissa stunder men jag överlevde!
Nu är liksom det roligaste gjort! Imorgon ska vi (varför skriver jag vi för? de är fan bara jag som målar xD) JAG täckmåla. Vilket är sååå tråkigt iom att de inte blir en "synlig skillnad" på att man målat. Men måste göras.

Nu ska jag orka dra mig ut till stallet. *gäsp*
måste åka långa vägen också, iom att de är älgjakt i stallet idag.. Suck :( blir en lång sträcka med moppen, kallt lär de vara också.. Aja, lika bra att byta om och åka nu då. De blir ju inte bättre ju längre man väntar!

Så tjing på er mina vänner! :) vi hörs antagligen ikväll igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: