Get it for free?

blev stallet relativt sent igen, jag fattar inte att min mamma orkar med det jobbet hon har, jag hade brytit ihop för lääänge sen!
Iaf, övningskörde dit och hem. (pappa har även ringt herrbilskolelärare som skulle ringa såfort han hade en tid över).
Bingó fick vila idag, har gått 3dagar på raken nu. Hade däremot stormock i stallet, 5boxar stod på schemat. Så högt tempo hade jag "mock mock mock" sen var de klart :P 50min i stallet, måste säga att jag ändå är ganska snabb av mig, de ska ju mockas 5boxar, fixas mat, slängas in mat, vattnas och hälsa häst i hage :)

Imorgon ska jag rajda ytterligare ett pass på ridbanan, jag GER mig inte förrens han förtjänar ett pass ute i skogen! SÅDESÅ.. Fredag blir det pysseldag om inte annat, skoning + klippning hade jag tänkt hinna med :) fattar inte pälsen på den där hästen alltså.. De var inte länge sen jag klippte honom och nu försvinner mina fingrar in i pälsen (blir 3gg nu på fredag jag klipper xD)

jaja, luddigare inlägg får ni leta efter, jag orkar helt enkelt inte engagera mig faktiskt...

sååå
tjing på er!


Kommentarer
Postat av: Agnes - Hästskötare i England

Hahaha ja det är tur att smaken är som baken :D

2010-10-27 @ 03:39:28
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: