How sick is that?

Orkade inte rida en sväng idag, så det blev tömkörning.
Så klockren i öppnorna från mark nu, även påbörjat sluta nu igen (inte pysslat med den sen innan ryggskadan, då vi typ påbörjade slutan då det har varit för mycket för Bingó tidigare, för svårt helt enkelt). Iaf, har ju börjat introducera den i ridningen och nu även i tömkörningen, superduktig var han :D nu ska vi bara få in ställningen ordentligt så sitter den nästan som den ska! :)
Longerade en sväng också och han travar på bra. Släpar vänster bak lite väl i början men det ordnar upp sig så fort han har travat igång några varv. Något han alltid kommer ha problem med, spelar ingen roll hur mycket man behandlar. Bingó måste bli varm i kläderna innan han kan prestera!. Sen tömkörde jag lite till och töltade lite på töm. Lite väl stark, men bar sig relativt fint. Vill mer framåt dock än uppåt. Vilket jag vill träna på. Att han ska söka sig uppåt från töm och inte framåt då alltså ;D
Duktig var han iaf :) den lillehästpojken! :D

Han har ju fått sådant nasty sår precis ovanför mungipan (inte i mungipan folket, utan typ 1-2cm ovanför). Ser ut som han stått och kliat mot tex boxdörren eller liknande.. De var inte så lyckas iof att ha bettet då jag såg att de blev ett litet sår ändå, trots att bettet "går fritt".. Suck.. Ska se hur hacket ser ut att sitta, om det kan tänkas störa. Skänklarna då alltså. Annars ska ja se hur de ser ut med en vanlig grimma.. Om den kan gå fri. Och gör den det ska det bli jävligt spännande å se hur det går xD alltså att rida i grimma ;D

jaja, nog med funderingar och svammel..
Förresten kom jag på mig själv häromdagen att fundera på vafan de är jag går och tänker på när jag är själv.. Blir nästan lite orolig över hur mina tankar bara vandrar vidare på så sjuka vägar xD Blir fan nästan lite rädd för mig själv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: