Jaha, de sög ju?

Gick ju inte alls att rida idag ju? Vafan.. och imorgon ska jag rida lektion xD
och jag har ridit på ridbanan typ 3ggr den här månaden :P känns bra.. Jaja, jag viskade till Bingó idag att han får ta och vara mjuk imorgon. Vila sig i form? yes?..
Och så hoppas vi att snön försvunnit på ridbanan imorgon (de boooorde den faktiskt, ska ju inte rida förrens vid 17, och de ska vara 6grader och sol imorgon!!).

Iaf, kan berätta att de inte var sådär jättespännande att köra med sommardäck idag xD MEN det gick och jag höll mig på vägen! :) och jag verkligen älskar att köra bil, de är sååå.... fridfullt? :')
kan knappt vänta tills jag får ta mitt körkort (eller får å får, är REDO för att ta mitt körkort!)
kanske dags att ta upp teori boken och börja läsa igen? :)


Kommentarer
Postat av: Agnes - Hästskötare i England

Carro är min bästa stalker!!!!! :D:D:D::Dd

2010-10-22 @ 23:17:55
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: