Långtråkigt

Blööö för hur långtråkiga dagarna börjar bli nu alltså.. :( inget spännande händer förutom övningskörning och stall. Sen om de är så jävla upphetsande varje dag vettefan :P
usch, ja är jättestressad över hur pengarna ska räcka till numera :( kan inte någon av mina sadlar bli sålda någon gång? :( eller, bättre upp. Kan inte någon anställa mig? eller iaf svara på mina ansökningar >.< era jävlar!
jaja, de där ligger ju tyvärr utanför mina händer och jag kan inget göra förutom att väääänta (skrev ja inte det i något inlägg tidigare, att mitt liv består av väntan?)

helt enkelt, jag är så jävla less på allt just nu >.< varför kan det inte vända för min del? :(


Kommentarer
Postat av: Agnes - Hästskötare i England

Ibland undrar man om de tänker över huvud taget -.-

2010-10-26 @ 12:16:30
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Marie E

Plugga, Ta ett vårdjobb, Dagis, Jag kan nästan garantera dig ett jobb som timvik inom vården tex hemtjänst eller boenden. Eller kanske mcdonken. Lillebrors kompis fick jobb på mcdonalds folkungagatan här för någon vecka sen...



kan du inte få praktikplats via arbetsförmedlingen annars? Har hört en kompis som fått det... :)

2010-10-26 @ 15:55:11
Postat av: Carro

Marie;

du kanske har missat att jag har tänkt plugga :) dock vet jag inte ännu om jag kommit in eller inte, men planerad pluggstart är 10:e Januari :P

2010-10-27 @ 00:11:10
URL: http://whyevenbother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: