Lugna lördagen!

Jao, började dagen med en tripp till hööks. Mamma köpte nya ridbyxor till mig ^^. Mina var ehm, lite utslitna i skoningen xD men ja, använda typ varje dag i lite mer än 1års tid :P Så inte så konstigt ;D
Gråa blev det denna gång, :) måste ju variera sig lite!

Blev en premiär tur i nya byxorna på en ponnyhest som var rädd för lite allt möjligt! Träffade på en familj med barnvagn och det gick ganska bra att pasera dom. Men ni vet, buskar i skogen är de riktiga farorna! suck.. Jag satt kvar ändå :P trots snygg skänkelvikning i trav från hästens sida :P
Blev lite galopp också! Vilken galen galopp han har fått :) jätte3taktig och rund! Me like!

Sen for ja hem, och bakade kakor :D och väntade in Annica som kom över en sväng :) vi grillade lite (antagligen årets sista grillning) och pratade skit ^^. Alltid lika härligt!

I vilket fall är jag trött, trots en lugn lördag. Så nu mot sängen!

Natti folket!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Tänkte faktiskt på att du inte hade dina bruna byxor! Fina!

2010-10-06 @ 21:00:29
URL: http://mojsengojs.livejournal.com
Postat av: Carro

ja :D me like.. Ville ha svarta men de var slut ju :( fanns bara i strl 36 xD

2010-10-06 @ 22:56:21
URL: http://whyevenbother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: