Nine lives?

haha, de är kul när man skrämmer skiten ur stallkamrater.. Blev själv refererad till en katt "Men Carro, du måste ju ha 9liv!" och jag kan nog bara hålla med.. Tror dock att mina 9liv börjar sina nu.. Vilket är illa! Undrar om man kan fylla på dom på något sätt?!? Refillkort som köpes på pressbyrån? inte?!?

Iaf, for iväg till foderboden (reklam, reklam ;D) och köpte 2balar hösilage och lite morötter till pållen! Hoppas snart att Herr stallägare öppnar en hösilagebal så Bingó slipper stå på hö inne också (räcker med att han snart ska upp i hagen där de är fri tillgång till hö. Min häst kommer få bronkit, kul >.<)
Bingó fick vila idag, av ganska synliga själ? :P Var bara ute och hälsade i hagen :) myspållen kom direkt och la huvudet i min famn <3 åh jag älskar den här hästen!

Imorgon ska vi sadelträna lite :) longering med sadel på rygg hade jag tänkt mig :) tror inte min kropp orkar med ridning imorgon xD men på måndag får jag allt ta mig upp på hästryggen igen :) Lillabruna och finaBingó ska ridas :)

Nu ska jag och mitt ondavänstraben förflytta oss till sängen.. Hoppas lite att de finns någon bra film att se! :)

Natti på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: