Nu håller vi tummarna!

Nu jävlar :o efter att ha blivit utskickad från blogg.se's framsida typ sådär hundra gånger så hoppas jag att jag får hållas kvar!

Börjar seriöst tröttna på blogg.se också, tycker alltid de är en jävla massa problem på sajten?!?

iaf, Bingó blev riden idag, har haft en liten halvsoft vecka ändå med en del ledighet, men nu idag så red vi ett pass på ridbanan, men imorgon får jag nog tänka om och köra väääldigt mycket skritt och böj övningar.. För ehm, sååå stel var han *vissel*, märks att vi mest ridit ut på vägen och travat samt galopperat. Så JA, det är MITT FEL att han är stel, men jag tycker faktiskt att han kan hållas mjuk ändå? Men aja, börja om från början.
Vilket bådar gott inför lördagens lektion (inte...). Jaja, får väl hoppas att han kanske hade en liten dålig dag också haha :P Och att han är mjukare imorgon när jag rider! ;D

btw, så säljer jag snart min kattunge, eller seriöst.. Ni får honom gratis! >.< jävla terrorist och han VÄXER ALDRIG UPP! Han är jättesöt osv osv, men hjärnceller, de saknar han fan många!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: