seeeg fredagsmorgon..

alltså, jag hatar min matsmältning? ibland går den helt crazy, som halv 7 imorse.. Umm så mysigt..
Men nog om det, ni vill nog inte ha mer info än så ;D haha (illa förlåt, ni ville nog helst inte veta något alls!!)

Iaf, kom tillbaka till underbara sängen lite senare och låg och mös med missen. Missar är bra att ha ibland :D eller ja väldigt ofta  ^^ väldigt mysigt sovsällskap om inte annat :D
Ska strax göra mig iordning för att åka till hästen. Hör och häpna! ANNICA ska rida idag (de var inte igår). Så de blir nog äntligen en härlig uteritt :D var ett tag sen jag red i skog och mark liksom, mest ridit vägen å så. Vore nästna lite mysigt att rida andra sidan jordbroleden.. För DET var INTE IGÅR! :o (typ vårast jag var där sist xD)

Nu ska jag upp å käka en knäckebrödsmacka.. För att få igång den där magen ni inte vill veta något om ;D
sen göra mig iordning och vänta en liten stund på Annica :) sen blir det som sagt stallet på moppe

(gud va det känns som att jag upprepar mig själv xD)

sååå

Tjing! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: