Time is all you have?

så var det måndag igen.. Inte för att de än rör mig i ryggen direkt. Fortfarande hemma å drar mig typ.. Hoppas väl snart på att få höra om jag kom in eller inte.. mitten av november, de är några veckor dit.
Har inte hört ett skit från alla de 5jobb jag sökt (inte ens ett, HEJ tack för din ansökan, vi hör av oss när ansökningstiden gått ut) så ja, de känns ju skitkul, NOT.

sitter här och surfar runt, önskedrömmer lite om stora hästgårdar (varför är jag inne på de sidorna för? antagligen för att strö salt i såren!), väntar på att min hovis ska ringa om en ny skoningstid på torsdag eller fredag.
Väntar på att mamma ska sluta jobba så vi kan övningsköra iväg och storhandla och sen åka ut till stallet.
Mjo, just nu går väl mitt liv ut på att vänta.. Så roligt så (eller inte)

Ska iaf rida både Bingóbus och lillabruna idag :) vilket är najsigt! Sen ska jag plocka in hästar från hagar, mer än så är det inte som faktiskt står skrivet i papper :P gud vilket händelserikt liv jag har! De är iaf en jävla tur att jag har hästarna som intresse, de är iaf lite tidskrävande, och just nu är det bara det jag har över, TID.

Men jaja, nu ska jag väl fortsätta titta på herrgårdar med stora fina stallar och vackra marker.. Suck
När kommer han, Mr Handsome/rich och räddar mig ifrån mitt liv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: