TJING!

Mohahaha, jag känner mig jätte-elak när jag som övningskörare sitter och skriker på övningsföraren framför mig *vissel*, men seriöst. Man kan ju faktiskt hålla tillåten hastighet? Minst iaf! (eller ja, såklart man ska hålla hastigheten, men man fåååår ligge liiiite över), inte 10km UNDER >.< gaaahh

och jag börjar verkligen känna mig bekväm bakom ratten, mer och mer kommer körningen automatiskt och det är så förbannat kul :D Jag verkligen älskar känslan av att styra något så kraftfullt som en bil! :D Känner mig lite vuxen också ;D haha *vissel*

Men iaf, snart blir det premiärtur till stallet också, mamma är lite feeeg och vill inte att jag ska köra 70km/h första gången på oupplyst mörk slingrig väg. Så, jag får snällt vänta till på lördag :D men jag kan hålla mig ;D jag får köra 50 än så länge iaf ^^. Och än räcker de ganska väl, för ja. Jag blir helt lyrisk! FAN VA KUL :D
jag borde typ bli taxichaffis eller liknande :o

men nu ska jag förflytta mig till sängen och glo på tv ^^.
Nice!

Tjing!

(och som ni kanske märkt är Tjing mitt nya avslutningsord xD fint va :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: