Tjoho

Just nu har jag rådamp på min dator.. Jag hatar den!! Verkligen, de finns inget annat jag hatar i världen än just SEGA datorer.. Och vi alla känner väl igen det här? "startar upp datorn, låter den tänka ett tag (men inte helt klart), klickar på internetfönster, datorn börjar tänka jättehögt och allt segas ner, internetfönstret kommer inte upp, Klickar på msn ikonen, datorn segas ner ännu mera, klickar på spotify. Datorn LAGGAR TOTALT, och man skriker lite"
händer inte detta i varenda hem i sverige? seriöst?

Iaf, efter att ha målat friggeboden (som ja skrev i förra inlägget, trorja?) så fick jag skjuts ut av mammsen till stallet <3, fixade iordning i stallet och tog mig sen en ridtur på finalillaälskadebruna <3 Vet inte hur många gånger jag kommer säga detta ^^. Men TACK Cassandra för att du låter mig rida din prinsessa! :) Hon är underbar! :D
Damen är en töltmaskin och vi arbetade idag på traven. Formen var lite sisådär men hon kom tillbaka tillslu! Najs.
Sen frågade stallkamrat om jag kunde handhästa hennes sto (har lovat henne att göra det med Bingó, dock är Bingó fortfarande (???) halt, ska kolla igen imorgon om han är bättre) körde några varv på ridbanan först. Tog oss sen ner på ovalbanan. och jag måste säga, ännu en gång! LILLABRUNA är så BÄST <3 :'D
Man kan känna sig så galet trygg på henne, för hon är helt enkelt genomsnäll!! Trava på jättelugnt och fint med stoet på sidan av, galoppa t.o.m och Ásta lyssna så bra :D alltså, hon är en fröjd att rida!

Och de är så skönt att kunna sitta på en häst igen och inte känna några begränsningar! (förstå mig rätt, jag älskar Bingó, men han är ett specialcase!!).

Summan av de hela, lillabruna är bästa stoet ever :D sådeså ;D
och ja är jätteglad över att ja får rida henne ^^. faktiskt!

Nu ska jag ta mig till sängen, och gissa?!? kattungen följer med. Gud så ovanligt *not*

sååå
Tjing på er :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: