Together we fall

Körde på en lugn morgon idag, inget målande eller tjaffsande ;D
bara gjorde mig iordning och åkte ut till stallet för att rida min prins!
Det blåste halv storm och Bingó var SÅHÄR stissig!. Allt var farligt, fåglarna i buskarna, löven som prassla under hovarna, hans egen fjärt, träden mot jackan.. Ja ni hör själva ;D
Skritta en liten sväng på vägen och in på förbjudet område *vissel*.
Tror dock jag får lugna mig lite med pälsglansen xD måste ha "rasat" ner på ryggen när jag höll på igår för HELVETE va hal han var xD så, ska hålla mig lite lugn med pälsglansen (a)

Väl hemma fixades det mat och sen for mammsen och jag iväg för att övningsköra lite igen ^^.
Idag gick de ju betydligt bättre än igår :D och fan va kul de är att köra bil.. Jag kommer absolut bli en sån där människa som kan sätta mig och köra bil en timme eller två när jag har lite "långtråkigt" (den dagen jag har körtkort då!). Har även parkerat på Ica Maxis parkering ;D haha längst bort så jag kunde parkera i körriktningen, allt för att slippa backa nu i början *vissel*.


Nu har min älskade älskade HTC sagt upp sig helt :'( kommer lämnas in på sjukhus imorgon. HUR ska jag klara mig utan min fina älskade Touch mobil?..
Insåg också att man måste använda knappsatsen på den gamla mobilen.. De gick inge bra när man tröck på skärmen, de hände liksom inget xD
Jaja, hoppas de inte tar alltför lång tid nu bara innan jag får tillbaka min älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: