Under my thumb

Var i stallet "tidigt" idag, dvs runt halv 11 :P Kallt som FAN är det numera :( inte tycka om!
red iväg med Annica och Múska idag igen, nu bar det av mot hoppslingan i eliseberg. Bingó känns lite loj just nu, undrar tro varför?.. Ska iaf testa med att höja upp kraften (han går på onormalt låg kraftgiva just nu av någon konstig anledning? xD ne jag har typ inte höjt upp den iom att han är lite tjock fortfarande, men kanske är dags att höja upp den ändå, han brukar inte bli tjockare av kraften :P) red barbacka som vaanligt :P Har även "hoppat" barbacka, eller ja, vi kom i trav och Bingó gjorde ett "större" galoppsprång över ett nedfallet träd :P (litet sådant också, trädet alltså). Men jag är stolt över mig själv ^^. Sådeså!
Dock finns de inte en chans att jag hoppar något större (inte ens med sadel), Bingó har för många "skador" för det, och jag är inte helt hundra på att han klarar det. Men med en annan häst (typ storhäst som hoppar snällt över allt) så skulle jag nog kunna hoppa högre (med sadel xD typ inte barbacka för då dör jag!!)

Jag varit duktig här hemma också, ÄNTLIGEN kommit ihåg att ställa in mitt olivträd i garaget :P Så nu står den frostfritt och "varmt", ska kanske kolla upp hur många gånger den ska vattnas under vintervilan? :P de vore väl en idé.

Nu väntar jag på att mamma å pappa ska komma hem från dalarna så vi kan övningsköra en sväng ikväll när vi åker iväg för att handla ^^. Mucho fun!

Nu ska jag förflytta mig till soffan med vetevärmaren, fleecefilten och katten för att glo på tv :) Härligt!

Tjing på er :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: