Wii

Ja, jag kom på bara sådär att ÅH, JAG VILL SPELA WIIII FIT. Sagt och gjort..
Skapade t.o.m en ny profil då de var hundra år sen (nu ljuger jag, men iaf snart 1år sen ja spela wii fit)
hihi, spela tydligen i dryga timmen enligt den lilla spargrisen (eller vafan dom nu kallar den, ni vet, grisen som ser ut som en brödrost som samlar tiden du spenderar i olika övningar)
aja skit samma. Kul var det iaf :D man kanske ska göra det lite oftare?, fan min kropp älskar yoga! Sträcka ut ryggen ordentligt och stretcha musklerna runt höfterna.. SKÖNT!

Men nu ska jag förflytta mig mot sängen, så galet trött.. och så ska man upp tidigt imorgon också!
Utsläpp i stallet (som ja skrev tidigare, stallägarna är för en gångs skull bortresta :P)

Så nu tar jag och kissekatten några steg in i rummet och ner i sängen. Skönt :D
natti på er! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: