Yrkesvux?

Jao, då har man sökt in till yrkesvux idag då.. elutbildningen närmare bestämt.. Bara vänta å se om man kommer in då.. Suck, jag vill ju verkligen inte sätta mig i skolbänken igen! Men jag har ju inget val? Detta ger mig iaf runt 2tusen i månaden.. Just nu får jag ju ingenting?!? Bättre än inget å har jag tur får jag väl en praktikplats efter avslutat utbildning och efter 1års tid på praktikplats har jag ju mitt el certifikat.. Alltid något! Så ja.. Detta är bättre än inget, kanske t.o.m de bästa  jag kan erbjudas just nu?

Har bakat en jävla massa kakor idag! Syltkakor och ökensand! :D MUMMA! :D
sen for jag ut till stallet på kvällen, då mina måndagskvällar börjar nu iom att Bingó ska ha täckesbyten :)
Bingó blev masserad och tyckte det var SÅÅÅÅ SKÖNT :D kom åt en punkt som var rena rama himmelriket!
Lillabruna blev longerad en stund, lite trav och galopp övergångar och nu tar hon ju högergaloppen galant i linan :D Tycker ju hon blivit bättre uppsuttet och det har hon ju verkligen iom att hon tar den fint i linan nu :D SÅ jävla söt är hon också. WROOOOMMM värsta räser hästen (ja vet, racer men de är sötare att skriva så! okej?)

Ne nu ska jag vara snäll matte för engångskull och faktiskt  leka engagerat med min kattunge!

Tjing! :)


Kommentarer
Postat av: luffi

sant sant!! synd att klaga... lite kallt i morse men sedan var det så fint så!! hehe

2010-10-11 @ 22:37:13
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: