Nästan en heldag med Agnes!

Yes de blev nästan en heldag med Agnes igår!
Blev hämtad kl 12, åkte ut till Berga och hälsade på Machen som tidigare varit halt, men nu tydligen inte visat något (jag blev den som fick springa med honom).
Efter en sväng till västerhaninge centrum åkte vi ut till Bingó! :)
Blev lite ridning och BILDER FINNS ATT SE på bilddagboken OCH Facebook.
Jag orkar inte lägga ut några bilder här, då det är segt och osmidigt!
Bingó var duktig och jag var duktig! :D
Vågade trava flera varv, den ni! Agnes red också, med mer fart xD
Snäll som hon är ska hon hjälpa till när veterinären kommer den 14:e, han vill ju ha någon som rider på Bingó medans han longerar så han får se hur han rör sig under ryttare! Agnes blev "offret" haha :D

But, Here you go. En bild kan jag bjuda på!

Mitt finaste <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: