Ny header!

Efter lite pill fick jag ihop en ny header!
Agnes har tagit alla bilderna liksom ;D eller ja såklart hon har tagit bilderna ^^ världens bästa liksom <3
Vad tycks? :D
Jag saknar skills what so ever! liksom, men eftersom förra bilden försvann lite mystiskt (?!?!) så fick de bli detta!
Iof var de dags att uppdatera sig lite efter typ 3år med samma header xD And I do like the new one liksom!

Fast, ja skulle vilja byta bakgrundsfärg xD men de är fan för avancerat för mig! Så jag får väl hållas med denna bakgrundsfärg ett tag till xD

Buut, still. Vad tycks? :D


Kommentarer
Postat av: Elinor

du går in på stilmall och högst upp står det

body {

background:#D8BFD8; siffrorna och bokstäverna mellan # och ; ändrar du, det är bara att googla på html färger så kommer det upp färgkoder och så är det bara att välja en färg och så klipper du ut och klistrar in dessa, vill du ändra bakgrunden i sidospalten kan jag kolla upp hur man gör det också om du vill. Fin header :) Kram

2010-09-11 @ 20:45:39
URL: http://engelstoft.se
Postat av: Mina

Sv: Håller med fullständigt, och hur de tänkte som satte bilden på omslaget är verkligen en gåta...



Tusen tack, vad glad jag blir :D Jättefina bilder i din header, ser ut som en otroligt mysig häst!

2010-09-11 @ 23:21:42
URL: http://minacoxner.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jättesnygg header och fina bilder.

2010-09-12 @ 17:04:29
URL: http://missmyra.blogg.se/
Postat av: Elinor

för att ändra bakgrundsfärgen på inläggsrubriken ändrar du koden i entryheader, sidospaltens övertext heter navheader, och färgen på texten är svart så de koderna är 000000 som står för svart och ffffff som står för vit och bakgrunden står också under nav nånting så det är bara att ändra den färgkoden som heter något annat än 000000 och ffffff, men de e bara att pilla lite så lär du dig, du kan alltid förhandsgranska så då kan du låta bli att spara om det blir fel. Det är jätte skoj att pilla med designen :) lycka till :)

2010-09-12 @ 19:19:33
URL: http://engelstoft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: