Ny sadel?

Alltså.. Jag har typ köpt en ny sadel nu.. För pengar jag egentligen inte har.. ILLA!
Ehm, ja.. Kontot ekar GALET tomt just nu.. Så snälla någon, köp mina 2 andra sadlar? sneeeella?

Jag har ångest över typ allt just nu.. Fan att man ska vara så beroende av några jävla papperslappar >.< hata!
Men ja, jag kan faktsikt inte rida barbacka i all oändlighet längre.. Det funkar inte!
Det blev dock ingen bomlös sadel.. Utan en med kolfiberbom och utbytbara koppjärn.. Vi får väl se vad de är för sadel.. Fick ett extremt bra pris. Så funkar det inte är det väl bara att sälja vidare (säljaren tar inte tillbaka sadlar som är utreade).

Skönt är iaf att denna sadel kommer att hållas hela Bingós ridtid, och kanske t.o.m nästa häst också! Då det som sagt är utbytbara koppjärn..

Men nu ska jag slå på smajlet (det stora söta) och fråga om jag kan få låna 3tusen av mamma å pappa (a)

och sen ska jag nog slänga ut lite andra saker på blocket också.. Har ju typ en skinnjacka som inte används längre.. Samt ett par dr martens kängor!
Vi börjar där.. Upp på blocket.. Upp upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: