Söndag

Jag hann med att rida Bingó en sväng idag! Trodde inte det först men kliver man bara upp i god tid så hinner man allt ;D
Blev en liten skrittsväng runt höbalsslingan. Bingó kändes dock konstig? Vet inte om de är lite stressat i hagen (pga lite jakt och liknande i stallet och närområdet) men han kändes inte som Bingó, aja.. Rida gick det att göra iaf och han lyssnade ändå! Nu blir de "vila" imorgon, ska massera lite och kanske trickträna lite om jag orkar. Sen på tisdag kommer liksom herr Veterinär igen. SNÄLLA låt det vara den 5:e och sista gången nu >.< MEN han vill säkert komma tillbaka den dagen vi skaffat sadel.. Blir nog inte på ett tag känns det som.. Måste få mina andra sadlar sålda först! Som förresten finns på www.lillhastenistav.se (dock inte kommit upp på hemsidan än, men snart tydligen!) iaf, de måste booort först så jag får peeengar! Sen blir det att snabbt som ögat köpa en ny sadel. Och sen är vi igång igen :D tjiihoo! Dock kommer vi inte kunna vara med i några tävlingar i höst alls :( finns inte en chans att vi hinner få sadel innan dess.. Vilket suger helt enkelt!

Men man kan inte få allt, har jag fått höra så många gånger!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: