Spyr ut mig lite igen... suck

Humm, humm, humm.. Usch så mycket att fundera på.. seriöst!
Jag blev SÅHÄR sugen för någon timme sen att försäkra ut Bingó, och köpa en till häst (inriden sådan med DOMHÄRA gångarterna..) men hur är de ens möjligt utan jobb? går ju inte att hålla den hästen >.< VARFÖR KAN JAG FÖR I HELVETE INTE FÅ ETT FÖRBANNAT ARBETE? ska de vara SÅ JÄVLA SVÅRT? GAAAAAH
jag har världens drömmar och visioner.. Men dom får tydligen gott vänta i några år till som det verkar nu..
Alltså, ett jobb? jag kan sitta i kassan på ica! jag kan städa toaletter på city terminalen.. VAD som helst som ger mig en inkomst så jag har råd att skaffa en till häst! :( vad som helst...


jaja, for ut till stallet idag igen som vanligt, lillabruna blev badad och blev så fin så fin :D
imorgon blir hon halvnakenhäst, och Bingó blir rakad för 2:a gången iår.. Suck va pälsen växer!
och nu har jag ingen lust alls att skriva någe mer här..
Så god natt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: