suck, av lättnad?

Alltså, nu tror jag att jag hittat rätt!
Ju mer jag läste om dessa sadlar, ju fler bilder jag såg.. och desto längre mail jag skrev.
Ju säkrare blev jag. Detta är nog sadeln för mig! Jag hoppas bara att damen kan svara på mina frågor jag ställde i mailet. Och jag hoppas lite att den ena sadeln finns kvar!

Sen hoppas jag så att jag ska slippa hålla på med sadlar mer med Bingó iaf! Att denna sadel ska hållas resten av Bingós ridtid! Jag är så nervös nu inför mailsvaret jag antagligen (och förhoppningsvis) får imorgon..

Jag har fått ångest varje gång jag tänkt på bomsadel.. Ångest över att bommen på just den sadeln jag köper ska vara sned, eller att man provar ut fel sadel som ligger felfel och ger tryck på fel ställen och ger hälta! Att sadeln ska bli för trång, eller för stor. och ja, ni vet. Alla jävla problem en bomsadel kan ge!

Nu ska jag helt enkelt hoppa i säng och kasta mig på datorn imorgon för att kolla mailen! Det stod ju faktiskt att hon kollar mailen flera gånger per dag? Då måste hon ju ha läst mitt mail vid 10 och även svarat på det? eller hur :D

ÅH HÅLL TUMMARNA NU.. för jag har fått en bra känsla i mage/bröst.. Det känns lätt!
FUNKA NU, funka !!


Kommentarer
Postat av: Elinor

Hej!



Funkar nya sadeln bra? Valtyrs började glida fram och jag spände mig och satt konstigt i den så den åkte ut på annons och jag hittade av en slump samma sadel som du när jag var ute på hennes hemsida och kollade på sadelgjordar. Beställde en som jag också fick till pang pris, har bara ridit ett pass i den men oj vilka rörelser han fick, han brukar ha stora rörelser, men nu kändes det som han tänkte äntligen fri i ryggen och tog i på ett helt annat sätt. Den var jätte skön också så mjuk och fjädrande. Har provat jätte många både bomlösa och bomsadlar men de bomlösa jag provat har jag inte suttit bra i och bomsadlarna passar bara ett tag men den här var både mjuk och sviktande och gav stöd :)



2010-10-15 @ 16:10:42
URL: http://engelstoft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: