Ledig måndag

Sovmorgon, helt underbart!!
Vakna kl 10 av mig själv, så skönt! Pilla runt lite här hemma, käka lunch och åkte mot foderboden för att handla lite hästmat innan jag for mot stallet. Fick mig ett rejält asgarv när en idiot i en bmw körde om mig på en 50sträcka, relativt farligt också, på en bro med rödljusen vid slutet. Ca 30m längre fram blev han stannad av polisen! MOHAHAHAH, äntligen hände det som aldrig annars brukar hända! Så härligt!

Väl i stallet blev Bingó-bus longerad i ca 10-15min. Ser helt fräsch ut i både trav och galopp. Dock ser jag att något sitter i bäckenet på honom. Men fröken Kiropraktor Malin kommer ut om 2veckor och kollar upp honom :) Ska bli skönt!

For sen och hämta fröken Cassandra och åkte tillbaka till stallet, red lillabruna och galopprejsade på vägen :D KUUUUL :D:D:D Fortsatte sen att rida på ridbanan. Fina lillabruna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: