Lördag

Ledig lördag, skönt! :D ikväll blir de Jeff Dunham på globen! :D:D:D:D tjohoo så jag har längtat!!

Men dagen började i stallet som vanligt (nästan iaf), en liten ridtur blev det med en sväng i skogen (där pållen även bajsade så jag kunde sitta av och ta en liten kula till träckprovet!) pigg som tusan var han, vilket inte är ovanligt längre *vissel*. Töltade ytterst lite på vägen (mer skrölt) men de är lite hårt på grusvägarna just nu, tråk!

Efteråt mockade jag ur "buren" och färdigställde "bodenfållan" och släppte ut pållen där ist :D glad Bingóhäst som rullade sig sisådär 3-5ggr :P haha, överlycklig också när han såg att de fanns några enstaka grästrån som tittade upp på en del ställen! MEN MUMS sa Bingó :D tog en tugga av lunchöt och kastade sig på "gräset" ist ;D haha

Väl hemkommen käkade jag lunch i solen på altanen och fan va underbart väder! :D lite röd om armarna efter 45mins "solning" hej bleka svenska kropp!.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: