Okej hej!

Har inte haft något direkt att berätta, men Bingó och jag skrittar på.. Töltade någon liten bit men vill nog vänta ändå. Bygga lite mer muskler, kollas igenom av kiropraktor (18/4 bokad tid) och gå i större hage. Innan jag vet hur de blir. Inom kort blir de iaf större hage, såfort vattnet bara har försvunnit! Är en liten sjö där ;D

Ska rida en kort ridlektion på tisdag också! Vill ha lite tips på hur jag kan aktivera honom ute, på rakt spår (mer än skänkelviknigar och öppnor... Finns de något mer man kan göra förresten?!?), Sålänge vi håller oss till skritt går de bra att rida en kort stund på ridbanan, trots att de är statiskt att rida i "cirklar" hela tiden ;D

Men mitt liv rullar på, jag går egentligen mest och väntar på att nästa löning ska komma. Såfort jag har fått min lön, så längtar jag efter den andra. Jag vill se hur pengarna på mitt sparkonto växer, och de FORT! Jag har inte tid att vänta :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: