Onsdag.

Gårdagen var inte alltför rolig, fan vilken skitdag jag hade! Usch, ne de hände inge speciellt men var bara en sån dag man egentligen helst vill glömma!
Ridlektion på kvällen iaf, som iof räddade en bit av dagen!. Skrittlektion i 30min med lite skrölt inblandat. Bingó tyckte iof att han absolut kunde få TÖLTA JÄTTEFORT och inte alls skrölta!
Och jag gillar min ridlärare <3 Så härligt att ändå kunna rida ordentligt men skratta och ha kul under tiden!
Bingó var iaf jättenöjd med livet för han fick ju nästan springa ;D

Idag blir de en skrittur på vägen med Annica och Múska! Härligt.
Imorgon blir de jobba från 8-20,30 dödspasset men jag överlever ;D Så inget stall, tråååk.
Men mammsen tar hand om pållehästen då och tar en promenad <3 tänk va vore jag utan min mamma?

Nu sitter jag här nyduschad och ska börja fixa håret. Evighetsjobb ska jag berätta för er! Tänk att vara kille med kortklippt/helrakad! Underbart de vore!! (fast jag hade väl varit en sån med långt hår bara för att liksom.....)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: