And thats how we roll!

Åkte till AMS imorse, yaay för att sitta 45min i ett väntrum för en "småsak" som tog 2min... SUCK
Vidare mot stallet efter de, mocka och mata hästar och red en sväng på Einrad :)
Tog vägen i 2vändor, där de reds tölt (I kortkortkort tempo) övergångar till trav, lite galopp och även en del medeltempo och ökat tempo tölt. Den där damen kommer ha ett STORT register i sina gångarter när hon blir äldre, visare och bättre :D Så lättreglerad som hon är nu, väntas bara storhet för henne!

Orkade inte rida någon fler ponny efter de, tänkte rida Ásta men ne, ja orka inte haha, Bingó har en vilodag iaf.

Åkte vidare mot foderboden för att köpa morötter och krafft, hälsade på fröken Cassandra på hennes jobb, var social ett tag. Snäll som jag är!


Och nu sitter jag här, mätt i magen efter maten! :)



Fina kattungen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: