Måndagens bestyr

Bingó blev kollad av kiropraktorn idag, såg helt ok ut. SI-leden på vänster sida hade hoppat lite och gett ryggen lite spänningar. Men nu ska de vara ordnat! Blir barbacka nu ett tag, har ju lyxat och använt sadeln :P Iom att han fäller sommarpälsen, men nu får ja överleva trots håriga byxor ;D

Mach har vilat i 2dagar men var förvånansvärt fin att rida ändå! (om jag nu har rätt att säga så? xD Trodde han skulle vara starkare och mer "på" än va han var!) :D Men han arbeta fint. Råkade skrämma livet ur honom dock när ja höll på att tappa spöet och tutshade till honom på bogen xD
Men vi böjde och töjde igenom idag igen, körde skänkelvikningar i skritt och trav.
Väldigt mycket samlande övningar och som bonus tog vi 2 galopper ute på vägen. Så pållen får ha lite kul också ;D



Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

God morgon Yes! :) Sovit gott? Det har jag :)



Snygg bloggdesign tjejen! Gjort den själv? :) <3

2011-08-09 @ 08:42:45
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: © sarastille

Hej! :) Anmäl gärna din fina blogg till min DagensBlogg-tävling, vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare :) ha en bra tisdag, kramis!

2011-08-09 @ 15:00:47
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: