Så de kan gå.

Varit med Sandra och hennes lillasyster Johanna hela dagen lång.
Började hos Mach där en tjej skulle komma å provrida för ev. ta Mach på foder.
Jag fick äran att visa honom riden, och han är verkligen helt galet kul att rida! Fina fina Machen!
Och Sandra, vi löser detta! Jag lovar <3

Sen vidare mot Bingó (via donken), middag i stallet, sen medans ja mocka hämta de Bingó, fina hästen reds barbacka på ridbanan med hackamoret på. Helt energilös var jag haha, blev mest "åka häst".
Sen fick Johanna rida, slänga upp någon barbacka är lite läskigt när man vet hur Bingó beter sig. Men ungen är en naturbegåvning. Och Bingó liksom, trivs med henne! Så sjukt ovant å se då han liksom blir stressad å stark när andra rider. Men den här tjejen är tydligen godkänd enligt Bingó! :D
Så de travade runt lite barbacka och Bingó såg mer än nöjd ut. Min fina hästpojke!!



Kommentarer
Postat av: Frida

Fuskit det där med barbacka! Guffi blir stel som en pinne när någon annan sitter på honom.

2011-08-12 @ 15:02:57
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: