Stallstund

Verkligen lågt med uppdatering numera, sorry men har lite sk "bloggtorka"
Bingó hade en vilodag idag, hjälpte iaf Cassandra med Einrad, lite tips blev de. De fick rida i sommarhagen ist för på ridbanan, blir ju liiiite roligare iaf!
Tydligen ska jag rida henne imorgon också? haha, blir många pållar imorgon, 3 närmare bestämt :P
Samtidigt som jag har utsläppet. Tjooohooo!  Verkligen superkul!
Aja, pållarna brukar dock gå bäst sådär tidigt på morgonen så de får gå helt enkelt!

Ikväll däremot blir de grillning med bästaste Annica ^^. Grillat+vin och cider+massa prat. De är vårat recept på en härlig kväll!

Nu ska ja däremot byta om och faktiskt dra mig bort mot pendeln för att hämta upp damen! :)



Gammal bild på tävlingsparet ;D



Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Jag önskar att jag också kan hitta någon som kan rida Guffi. Han får ju stå om jag inte hinner med, fast man kan ju göra saker från marken med honom iaf :)

2011-08-13 @ 10:32:11
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: