Trötter!

Dagen spenderades ute på barkarby flygfält, där vädret absolut hade kunnat vara bättre!
Kom en liten regnskur lagomt tills att vi skulle åka hem, så vi packa ihop och åkte, som alla andra haha..
Liiiite köigt var de men hem kom vi!
Snabbt ut till stallet blev de, mocka å fixa och hälsa i hagen.
Hem, byta om och vidare för att möta upp vännerna från dagen för fortsatt trevlig stund inne på restaurang, firade även ett "litet" födelsedagsbarn.

Nu är jag riktigt riktigt trött (varit vaken sen halv 7, och sovit typ 2timmar inatt), så jag ska packa ner mig i sängen nu hade jag tänkt! Ska bli skönt, längesen man kände sig såhär trött. Både fysiskt och psykiskt.
Haft en jävla kul dag iaf, helt sjukt hur man kan klicka med så pass mycket äldre människor haha, men jävlar va roliga de är! (de kanske hjälper en hel del?)

Iaf, mot sängen var de!



Kommentarer
Postat av: HANNA

dagens blogg? :)



http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/daagens-blogg.html

2011-08-06 @ 23:26:28
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: