Up up and away

Iväg till Sandra och Mach nu då! :)

whoop whoop (ehe)




Me and Mach! :)



Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Hur länge har du haft honom? Guffi är född 1997. Jag började rida Guffi för 2 år sedan, men köpte honom för ett år sedan. Innan dess hade han stått i stallet ett år utan att någon ridit honom eftersom han kastat av alla och han hade inga muskler kvar. Men mig har han bara fått av 2 gånger, än så länge. Om du haft din längre kanske Guffi blir så en dag också. Det går inte att rida barbacka på honom ännu, vilket är väldigt tråkigt för jag älskar det! Han brukar aldrig skena med mig ute faktiskt, har bara hänt i paddocken, då han inte har någon flykt väg. Han är nog en riktigt skogsmulle! Min sambo har sökt jobb söderut och om han får det kommer vi flytta till Västerås eller där omkring, då är det inte långt till sthlm :) Just nu bor vi i Sundsvall.

2011-08-03 @ 13:12:00
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: