I'll do it my way

Haft en skön och lugn dag på jobbet, de har rullat på men i lugn och fin takt.
Och de känns skönt och bra. Jag hinner andas lite och jag trivs så bra. De är jag och "gubbarna" och aldrig har de varit så enkelt att framföra åsikter och jobba ihop.

Stannade till på CityGross innan stallet för att köpa nässpray, och ser då min fina Kusin komma gåendes med sin man. Hoppade fram lite och skrämde henne ^^. Var så länge sen vi sågs och de var så mysigt att få prata med henne igen. Vi ska dejta i början av januari sen :) har vi bestämt!

Åkte vidare mot stallet, där Bingó helt konstigt nog blivit "bra" i bakbenet.. Jättekonstigt är de, men nu lyfter han bakbenet "som man ska", han är nog fortfarande halt i traven, vill inte se eller begära trav nu på något sätt. Han ser bra ut i skritten iaf, och kanske om man har tur så blir de bra om någon månad?
Vi tömkörde iaf 15min på ridbanan, Bingó var jättefin bitvis och knata på bra. Känns kul att äntligen få börja göra lite saker med honom. Men vi skyndar långsamt!

Imorgon är de iaf fredag och 3härliga dagars ledighet står framför mig sen! Så skönt :)
Jag är inte så sugen på julen, mer på att få ha lediga dagar att bara "vara" på!. Ska bli så galet galet skönt!



Vi invigde också våran fina julklapp som vi fått från fina Agnes :)
Passar utmärkt till nakenponny under skritt-tömkörningarna! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: