5:e dagen

Mjo visst, att jobba 5dagar på raken är väl "inte så jättejobbigt". Ne kanske inte, om man nu jobbar vanliga tider, dvs 9timmarsdagar. Att jobba 11timmarsdagar däremot är riktigt jobbigt (iaf när de börjar dra sig mot 5dagar i sträck), ska jobba imorgon också, samt på måndag. SEN ÄR JAG LEDIG till på Torsdag!. Men alltså, jag klagar inte. Eller jo de gör jag. Men min plånbok tackar mig iaf :P haha, jag är iaf dödstrött och har superdåligt samvete över att Bingó blir liiite åsidosatt. Men de är verkligen jättejobbigt när de är så mörkt, kallt och halt också :( Jag vill ha vår NU!.

Skritta iaf ut med stallkamrat idag, i mörkret!. Imorgon slutar jag 17 igen och ska absolut rida! Även om de är kallt å mörkt! Sådeså!!

Juste ja, leker chaufför idag igen.. Fast de är superkul att köra lillablå! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: