Min lilla olycksfågel <3

Vem har någonsin sagt att jag och Bingó rider på en våg av tur?
Vem har sagt att just våran tid tillsammans ska vara lekande lätt?

Stackars liten har ont i framtass(eller ja, benet då), men märkte inte av något förrens efter sista galoppen, SÅ antagligen vrickade han till tassen under sista galoppen. För vid nedsaktningen och i skritten direkt efter kändes han jätteudda. Vilket sen kändes i traven också (var tvungen att trava en liten bit för att se så de inte var en snöstylta), satt av direkt och gick hem. Och även då hördes hältan.. dumma :(

Blev att linda alla 4:a tassar, och ställa i boxen. Han får stå på box imorgon också (åker ut på fm, och mockar och tar av lindorna och kollar igenom tassarna. Sen tänkte jag åka till Hööks en sväng, och sen tillbaka till stallet och kolla benet igen. Känns han ok får han gå ut med kompisarna. Annars får han väl stå inne någon dag till!)

Men är de bara en stukning/vrickning tar de ju bara någon dag för de hela att bli bra. Så jag hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: