mjoho

Bingó är pigg pigg och sååå uttråkad, snart 3veckor på box :( inge kul alls!
Får ju iaf gå på promenader men han är jävligt jobbig att gå promenad med, studsar, och är allmänt "vimsig". Jag klandrar honom inte, är väl skitkul att äntligen få komma ut, men man blir inte alltför taggad att ta en promenad när han är så.. Men promenerat 1gång/dag sen i onsdags, idag tog vi 2 promenader. korta sådana dock, 10min max, ska väl börja rulla upp tiden lite, så iaf en promenad blir 20-30min, och den andra mest bara är "sträcka på benen" tur, på typ 5-10 min. Tycker att benet ter sig olika varje gång Bingó rört sig, så de är svårt där att se hur de kommer utvecklas. Vilket känns jättejobbigt.

Nu är iaf nästa steg att få hem traktorn så vi kan bygga en hage då, de blir väl ett eldprov, sen ska de ju gå att rida också, men de blir en senare fråga.. Min lille lille hästpojke <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: