Panik

Jag har en sån stor sten i bröstet och tårarna brännandes bakom ögonlocken.
Är så jävla rädd, SÅ JÄVLA RÄDD för att de är något knas med senan igen. Bingó är totalsvullen över det benet, och markerar något så enormt... Han står fortfarande på box och går 2-3 10min promenader om dagen.
Blir det ingen förbättring uder helgen så blir de att ringa veteriär på måndag! Utan tvekan!!
Känns så jävla surt, dels att den resan ska  starta igen, resan med alla jävla veterinärbesök. Sen känns de så jävla surt att SÅFORT jag har fått pengar, så går de direkt till veterinärkostnader. JAG VET att det "ingår" när man köper häst. Men vafan kom igen! Jag har nog spenderat sisådär 40tusen på Bingó i veterinärkostnader. Utan tvekan!. Och jag har ingen lust med det längre :( min gamlefinehästpojke <3 varför just du hela tiden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: