Dag 18 - Något du och din häst är stolt över som ni har gjort!

Jag är stolt över hela min resa med denna häst.
Att gå från ridskoleryttare till att om och utbilda en "förstörd" 5gångare var egentligen ett lite väl stort projekt. MEN jag klarade det, det tog tid. Vi gick igenom mycket men jag hade aldrig ALDRIG kunna allt jag kan idag om det inte vore för Bingó, han har lärt mig allt jag kan. Allt jag vet och alla mina instinkter kommer från Bingó.
Kan inte säga mer än såhär, vi har gått från noll och ingenting till det vi är idag!. De har varit blod, svett och tårar (bokstavligt talat) och en HEL DEL pengar. Men det har det varit värt. Jag vill inte ta denna resa en gång till, för med handenn på hjärat är Bingós resa inte värd allt slit, om de inte är för just Bingó. Den här resan gör jag inte om med någon annan. Då blir det en vändning mot ett annat håll. Bara Bingó har varit värd all slit, alla tårar, alla pengar och all engagemang.

För Bingó är Bingó <3
han är min själsfrände, som man bara möter en gång. Och då är de värt all slit.

Min fina fina fina hästpojke <3













<3
Bilderna säger allt <3
Mitt fina fina fina hjärta <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: